« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۷۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
کهگیلویه و بویراحمد؛
به همت تیم کوهستان سپاه ناحیه لنده تعدادی از احشام مردم روستای کهناب بعد از 4 روز اسارت در دامان کوه نجات پیدا کردند.
به گزارش پایگاه خبری  آوای رودکوف؛ با تلاش چند ساعته ی تیم کوهستان سپاه ناحیه لنده تعدادی از احشام مردم روستای کهناب که طی چند روز اخیر در کوه گرفتار شده بودند نجات پیدا کردند.

ماجرا ازین قرار بود که جمعی از مردم بومی روستای کهناب از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده  صبح امروز طی تماس تلفنی با فرماندهی سپاه ناحیه لنده ضمن درخواست مساعدت اظهار داشتند که تعدادی از احشام آنها مدت ۳ الی ۴  روز است در منطقه صعب العبور و غیر قابل دسترسی کوه دسواپس گرفتار شده اند و هیچکس قادر به نجات آن ها نمی باشد که بلافاصله سرگرد اسفندیار مختاری انجام این ماموریت را به عنوان اولین ماموریت امدادی در ماه مبارک رمضان  به تیم کوهستان سپاه ناحیه واگذار نمودند که پس از اعزام به منطقه مورد نظر و بررسی آن با پهپاد عملیات امداد آغاز و پس از ۳ ساعت کار طاقت فرسا در ارتفاع ؛ این ماموریت امدادی با موفقیت به پایان رسید و موجب خرسندی مردم بومی منطقه کهناب گردید.

ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تیم کوهستان سپاه ناحیه لنده باید اذعان کرد که :سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره و در همه ی شرایط در خط مقدم خدمت به مردم و انقلاب بوده و هست.



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
-
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
0
درود بر سپاهیان جان بر کف که در تمام لحظات و حوادث در کنار مردم و خدمت رسانی آماده هستند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: